Photography for all
- Vaios Polichronidis
- 22 Ιαν 2015
- διαβάστηκε 1 λεπτά
Το δεύτερο σεμινάριο φωτογραφίας με τον Δημήτρη Παλάσκα είναι γεγονός!!!
Από 9 Φεβρουαρίου, κάθε Δευτέρα από τις 18:30 έως τις 21:30.
Δύο μήνες μαθημάτων με κόστος μόνο 80€! Απαραίτητη η τηλεφωνική κράτηση.




Σχόλια